vseofantasy

Friday, August 11, 2006

"Děkuji za radu, generále" zasmál se Stone "ale nemusíte se obávat, že bych se dopustil nějakých zbytečných chyb. Budu pouze chránit svůj život a ostatní majetek služby."
Khov se naklonil přes stůl a upřeně se podíval přes mlžnou clonu Markovi do očí. "Co se týká majetku Služby, mám pro vás smutnou zprávu. Johnsonův astronef byl poslední volný provozuschopný stroj, který měla služba k dispozici. Budu vás muset poprosit, abyste použil svůj soukromý astronef Merkur. Případné výdaje vám uhradí po návratu můj finanční asistent."
"Ten vydřiduch !" pomyslel si Mark, "Nechce riskovat stroj ani peníze a jestli to takhle půjde dál, tak si budu za chvíli platit i výplatu ze svého."
Obě postavy na sebe chvíli upřeně zíraly a pak Stone prohlásil "Dobře generále, ale to je naposled, co na akcích Služby riskuji svůj soukromý majetek."
"Děkuji vám Marku." usmál se Khov "Ani nevíte, jak se mi ulevilo. Už jsem myslel, že si budu muset půjčovat astronef od galaktické policie. Vždyť víte, jak těžko se s nimi jedná."
"To vím." odtušil Stone "Už několikrát mi nabídli velice dobře placené místo, ale já to zatím nepřijal."