vseofantasy

Monday, December 11, 2006

"Viděla jsem ty nahrávky, co Ray zcenzuroval a chtěla jsem se tě zeptat jaké to bylo."
"Ale co ? S tou medvědicí v jeskyni jsem nic neměl. To jenom tak vypadalo..."
"Ty víš co, jen se tak hloupě nevymlouvej."
"Víš o tom, že mi na poslední periodické prohlídce doktor našel soustavný pokles inteligence ?" zkusil Mark odbočit hovor.
"To mě nezajímá, to s tím nemá co dělat." zvýšila hlas Elsa.
"Já myslím, že jo. Nic si totiž nepamatuju." vymlouval se Mark.
"Jo od toho je tam vždycky Ray, aby to nahrál."
"Víš co ?" změnil Mark tón.
"Co ?"
"Zkusíme si to zrekonstruovat. Třeba si vzpomenu."
Elsin obličej se roztáhl do širokého úsměvu a monitory zahalil růžový šum s hlasitými vzdechy. Elsa byla tak aktivní, že se již i technici začínali potit a obsluha musela zapnout automatickou cenzuru nepřetržitého proudu citoslovců.
Náhle prořízl syntetické ticho hromový hlas : "Kapitáne Stone !!"