vseofantasy

Wednesday, February 14, 2007

"Proč jste mi to neřekli." rozčilovala se Elsa. " To je ostuda, že mi takovou zprávu musí přinést až můj informátor."
"Uklidněte se madam." chlácholil ji admirál Neumann. " Již léta velím galaktické policii a zatím se nám nikdy nic podobného nestalo. Nevěřím, že by ta informace byla pravdivá."
" Můj člověk tvrdí, že to bylo nouzové volání a spolehlivě identifikoval i směr, odkud se vysílalo."
" Ale slečno Svensonová, usmíval se admirál. " Před chvílí jsem mluvil s generálem Khovem a podle něho by měl být Mark s Rayem na misi SDPP úplně v jiném sektoru galaxie, než udává váš informátor."
Else vstoupila barva do tváří a bylo na ní jasně vidět, že se velmi brzy přestane ovládat. Admirál, který o jejím temperamentu velmi dobře věděl z nedávných večírků SDPP, kam byl také pozván, velice rychle změnil taktiku.
" Samozřejmě, že všechno prověříme. Vaše postavení nejbohatší ženy galaxie vám dává jisté, no , řekněmě výsady a tak se nemusíte bát, že bychom něco zanedbali. "
" Ne toho se skutečně nebojím." ušklíbla se Elsa " Jenom mi řekněte, co opravdu chcete dělat."