vseofantasy

Tuesday, July 03, 2007

" Ne, ten nepřijde. Sesadili ho a teď už na podobné vylomeniny nemá." usmál se Khov.
" Tak to je skvělé. A co byste si přál ? Máte nějaké zprávy o Markovi ?" obrátila se k němu s nadějí v hlase.
" Nejsem tu pracovně. Jsem tu soukromě."
" Takže na relaxaci." ucedila Elsa." To bych do vás neřekla. "
" Co je na tom špatného. Vždycky jste mi byla sympatická, ale pokaždé mezi námi byly určité bariéry." zdůvodňoval generál.
" A co manželka, ta o tom ví ?"
" No, ta má slabost pro Marka a já zase pro vás. Pochopila by to."
" Cože ??" Elsa zústala tupě zírat a jen nevěřícně sledovala, jak ji generál opatrně stahuje jemnou poloprůhlednou blůzku a odhaluje její krásné a opálené mladé tělo.
" Co když se to dozví Mark ? Jak mu to vysvětím ?" blekotala.
" Je nezvěstný a já mám alibi. Právě jsem na poradě vedení SDPP." zachrčel Khov.
" Tak jo." Elsa se zvolna poddala přívalu sílící vášně, která se z generála velice rychle přenesla i na ni. Obrovitá postava šéfa SDPP ji natolik zaujala, že si ani nevšimla temné postavy, která se mihla za pootevřeným oknem a vzápětí zapadla do stínu mezi balkóny. Neslyšela ani, jak si sundavá odstřelovačskou pušku a jak nabíjí. V bouři pocitů, které ji zcela oslepily, dnes již po několikáté, byla natolik otupělá, že si ani neuvědomila, že zahřměl výstřel. Pouze udiveně sledovala, jak generálova paže, kterou měla kolem krku, s sebou náhle trhla a pak explodovala silnými proudy temné krve do místnosti. Khov se svezl z gauče a dopadl na podlahu, kde v zápětí ztratil vědomí.