vseofantasy

Thursday, July 13, 2006

Ten byl totiž vzhledem ke své smířlivé politice k pirátství trnem v oku jak Galaktické policie, tak i Služby pro dohled. Nitky většiny loupeží z celé galaxie vedly převážně právě na Solan. Při střetu s jeho zástupci, však nikdy nedošlo k žádným výrazným pokrokům. Proto byl Solan neoficiálně považován za centrum všech pirátů.
"Stejně mne ten mladík překvapil svojí vytrvalostí, když chtěl dostat právě tuto misi, " pokračoval Khov. "Upozorňoval jsem ho, že tato teramorfní planeta se nachází v těsném sousedství Solanu ale nechtěl o tom nic slyšet. Chvílemi jsem měl pocit, že chtěl tuto misi schválně vzít kapitánu Stoneovi, který byl na řadě. Je také pravda, že Stone díky podobným riskantním opracím vede v S.D.P.P. v čele tabulky vyplacených honorářů, ale myslím, že z této mise nebude mít žádnou radost."
Generál se temně pousmál :"Ale má smůlu, už je zase na řadě."
Peggy opět nasadila komisní výraz a suše Khovovi sdělila : "Kapitán Mark Stone si tento týden vybírá svoji rok starou dovolenou."
"Tak to je mi ho líto, bude ji muset přerušit." pokrčil rameny generál "Máme tady mimiořádnou situaci a nikdo se Stoneovou kvalifikací právě není k dispozici."
Peggy se ostře podívala generálovi do očí: " Víte do čeho toho chlapce posíláte ? Třeba se už vůbec nevrátí."
"Cha, to je dobrý vtip." zasmál se generál "Stone se vrací stejně spolehlivě jako bumerang. Pokaždé, když končí misi, zavolá mi přímo domů. A zatím si vybral skoro vždycky ten nejnevhodnější okamžik. Když jdu večer do postele, manželka mi pokaždé říká, jak se těší, až nám zase ten Stone zavolá."