vseofantasy

Monday, May 14, 2007

Elsa

v zamyšlení vyťukala další číslo, pomocí softwareového klíče se probourala přes pět kódových blokád, které byly kromě jiného také produktem z jejích laboratoří a už tu bylo spojení.
" Ááá, slečna Swensonová..." usmál se z obrazovky telefonu sympatický čtyřicátník se samolibým úsměvem v tváři. " To jsem rád, že voláte. Myslím, že mám pro vás dost důležitou zprávu..." dramaticky se odmlčel.
" Já pro vás taky." nevydržela Elsa. " Máte o jeden křižník méně a generál Neumann mi něco slíbil."
Muž na obrazovce se ušklíbl a nasadil autoritativní tón. " Sliby bývalého generála mne nezajímají. A ztráty křižníků jsou při naší práci jevem, se kterým se počítá. Piráty sledujeme a až nás dovedou k cíli, zaútočíme..."
" Cože ???..." nechápala Elsa. " A co záchranná výprava ? "
" Podle našich informací nikdo nepřežil, takže není koho zachraňovat. Je to daleko a i pouhý průzkum by byl příliš nákladný na naše možnosti."
" Ale já to zaplatím." vyjekla Elsa.
" To asi ne." tvrdě odsekl nový generál. " Energetické generátory z vašich laboratoří, které máme ve výbavě, vykazují poslední dobou vysoké procento selhání. Dáváte desetiletou záruku, nejdelší v celé pozemské unii. Proto jste také vyhrála konkurs. Takže teď chceme vrátit naše peníze, protože Solan nám přinesl bezkonkurenční nabídku spolehlivějších zařízení."